Tuesday, December 9, 2008


စာဖတ္သူသို႔ ...

ဒီကဗ်ာေလးကို ၿပီးခဲ့တဲ့ႏွစ္ စက္တင္ဘာေရႊ၀ါေရာင္လႈပ္ရွား မႈ ကာလေႏွာင္းပိုင္း
မွာေရးျဖစ္ခဲ့တာပါ။ဘုရားသားေတာ္ ရဟန္းရွင္ ျမတ္ေတြကိုေတာင္မခ်န္ဘဲ ရက္
ရက္စက္စက္ ပစ္ခတ္ေခ်မႈန္းရဲတဲ့ စစ္အာဏာရွင္ သူသတ္သမားရဲ႕ အာဂသတိၱ
ကိုလဲ မင္တက္တုန္လႈပ္မိၿပီး ရက္အတန္ၾကာတဲ့အထိ က်ေနာ္ စြန္႔အ,ေၾကာင္စီ
ျဖစ္သြားခဲ့ပါ တယ္၊ ဒီလိုနဲ႔ေနရင္း တေန႔မွာေတာ့ ဒီကဗ်ာေလးကိုေရးျဖစ္ေတာ့
တာပါပဲ။(၀န္ခံရမွာက ေခတ္ၿပိဳင္၀က္ဆိုက္မွာ တင္ၿပီးသားဆိုတာပါ)က်ေနာ္တုိ႔
အားလုံးရဲ႕အေမအမိျမန္မာျပည္ႀကီးကိုမွန္းဆေတြးျမင္မိၿပီးအေ၀းကေန က်ေနာ္
လွမ္းေျပာႏိုင္လိုက္တဲ့ စကားဟာ အားမရစရာ ျဖစ္ေနခဲ့မွာပါ။ျဖစ္ပုံက ဒီကဗ်ာကို
ေရးေတာ့ ေရေျမ ေသြးျခားႏိုင္ငံတ
ခုရဲ႕ ဆိပ္ကမ္းရွိရာကို ရြက္လႊင့္ဖို႔တာစူေနသူအျဖစ္ ဒုကၡသည္စခန္းတေနရာမွာ က်ေနာ္ရွိေနခဲ့တာေလ။ဘာပဲေျပာေျပာ မွ်ေ၀ခြင့္ရတဲ့အတြက္ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။
(စာေရးသူ)



လိပ္ျပာခ်င္းဆက္



အမွန္အတိုင္းေျပာရရင္
ဆည္းလည္းသံ အ,သြားတဲ့ေစတီေလး
က်ေနာ္ လြမ္းေဆြးေနေသးတယ္

ဘာနဲ႔မီးဖိုလို႔
ဘာဟင္းေလးခ်က္လို႔
အေမျဖင့္
ထမင္းအိုး ဘယ္လိုတည္ေနမလဲ

ရာသီကလည္း
ဘုရားတင္ဖို႔ပန္းေတြေတာင္ မပြင့္ႏိုင္ၾက
ေက်ာင္းေဆာင္ၾကားခိုေနတဲ့
လာဘ္ေကာင္ေလးေရာ
စုတ္ထိုးေသးရဲ႕လားအေမ

က်ေနာ္ျဖင့္
အေ၀းက ဆုေတာင္းေနရတာ
တကိုယ္ေကာင္း ဆန္လိုက္ပ အေမရယ္ ။ ။

ခင္လြန္း

၁၁.ေအာက္တိုဘာ. ၂၀၀၇

1 Comment:

  1. မင္းဒင္ said...
    ဆည္းလည္းသံ အ,သြားတဲ့ေစတီေလး။

    ဆုိတာ ဆြံ ့၊ အ၊ နားမႀကားတဲ့ က်ေနာ္တုိ ့ျမန္မာျပည္သူေတြ ကို ညႊန္းေရာ့ေလသလား ေမာင္ႀကီး ေရႊျပည္စိုးရယ္ ။

    မင္းဒင္

Post a Comment